onsdag 2. juni 2010

..:hjemme igjen fra sør:) :..

Ja, da var vi hjemme igjen da! Herlige dager på Gran Canaria har vi hatt:) Flyturene gikk bra, og bare snille unger. Litt stress er det å reise med 3 unger, men det gikk veldig greit allikevel. Man må bare passe godt på de:)
Alle har kost seg masse, badet og solet seg. De tre første dagene var det faktisk litt skyet og masse vind, men det var gunstig for de aller minste i grunnen, at det ikke ble altfor varmt. De resterende dagene var det herlig vær. I går når vi reiste hjem var det altfor VARMT, så da var det i grunnen greit at ferien var over.
Vi har spist masse masse god mat og MASSE dessert og diverse. Ett par ekstra kilo fikk man på seg, men pytt, nå skal jo min. 10 kg av allikvel - så ett par fra eller til...hehe.
Ida fikk sine første tenner på Gran Canaria! Natt til 30/5 dukket det en frem, og en til 31/5. Hun klaget ikke i det hele tatt. Hun har bare vært en drømmebaby på turen,
Vi hadde all inclusive, men Martin og meg reiste ut og spiste den siste kvelden. Veldig hyggelig, og så klart bedre mat der enn på hotellet:)
Jeg klipte meg også hos den lokale frisøren, ble veldig fornøyd:) Endelig fikk jeg av det lange håret, og ble skulderkort igjen! Det var en topp forandring:)
Bildene forteller en del om turen. Kunne så klart fortalt mye mer men...kos dere med bildene:)

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Ser ut som dere har hatt en strålend tur hvor både store og små koste seg :)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder. Ser ut som dere har hatt en fin tur :o)
    Snart er det vår tur:o) Reiser til tyrkia om litt over en uke:o)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett