lørdag 12. juni 2010

..: Juni-pakke fra garnvenn! :..

Gosh, å vente på postmannen idag var ikke lett. Trodde nemlig det kom en pakke til meg...og jeg hadde rett.
Garnvennen min har skikkelig skjemt meg bort denne mnd! Jeg elsket pakken!

Her har hun tenkt på lille Ida, og sendt meg oppskrift og garn til jordbærkjole og lue:) Denne er jo så søt! Har ikke helt bestemt meg om jeg vil strikke den til i sommer (da begynner jeg å få dårlig tid, og har ett vennskapsteppe prosjekt jeg må bli ferdig med), eller strikke den til 1 år...

Her har hun sendt meg en engelsk oppskrift på nydelige sokker med kant, og fabel garn. Elsker dette garnet, og denne fargen har jeg allerede strikket en lue til ida i, så jeg vet den er nyyydelig. Så da er det bare å sette seg ned og oversette:)
Herlig chipboard til scrappingen min! Jippi! Passer perfekt, AKKURAT min smak. Også ett nydelig kort fra min garnvenn.
Sist, men ikke minst, kinder sjokolade og muffins former til guttene mine (alle 3:)). Kan fortelle min garnvenn at kinder sjokoladen var nesten spist opp før jeg fikk tatt bilde - hehe. Godt mottatt med andre ord. Og vet du garnvenn, kjælenavnet på mannen min er akkurat kinder :) Gleder meg til å lage muffins sammen med mine minste gutter. Disse formene var bare LEKRE.
Takk, min kjære garnvenn, for making my day!!!!

1 kommentar:

  1. Så bra at det falt i smak :)
    Mener å ha hørt noe om kinder ja, derfor regna jeg med at sjokoladen fikk "ben å gå på" :))

    SvarSlett