fredag 18. juni 2010

..: Endelig! :..


Endelig er guttene her igjen! De har vært hos pappaen sin i 2 uker nå. Helt til 12:30 klarte jeg å vente før jeg MÅTTE hente de på SFO og barnehage. Det var så koselig å se de igjen:) Tror Ida syntes det var koselig å se storebrødrene sine igjen også!
Martin skal på fest med jobben sin idag, så vi fire andre holder fortet til i morgen utpå dagen. Idag har vi kost oss med litt besøk, og faktisk spist Grandiosa (har ikke spist Grandiosa på 2 år tror jeg!)!
Kost oss masse. Det er så koselig med guttene, som krangler om hvem som skal sitte mest mulig oppå mammaen sin, og koser og kiler meg. Nå er lille Ida i seng, og vi koser oss med tegnefilm.
Det er godt med alle barna mine samlet...

1 kommentar:

  1. Ja, det tenker jeg var godt å få gutta hjem etter to uker! Ser ut som gutta satte veldig pris på det også!

    SvarSlett