torsdag 9. desember 2010

..: Mysterie Strikk #1 - del 1 :..

Nå håper jeg dere er like spente som jeg er.
Jeg håper virkelig dere vil like dette, både mønsteret og måten jeg legger det frem
på. Jeg tåler ris altså! regner med at første gang blir litt "testkanin".
Jaja, nok babbel, la oss komme igang:)!
Informasjon om garn, pinner osv finner dere i innlegget under.
Her kommer del 1 av Mysterie Strikk #1.
Neste del legger jeg ut Mandag kveld, håper det er passe tid.
Jeg vil gjerne ha bilder når dere er ferdige med hver del, send det til meg på
epost: lenalill@bluezone.no , så legger jeg de ut i bloggen:)!
Det blir så spennende å se hvordan dette turer i vei, og blir til slutt!

Mysterie strikk #1 - del 1:
Legg opp (98) 102 (110) 114 (122) 130 m på p nr. 5 og strikk ribb slik 2 vr, *2r, 2 vr*. gjenta fra *-* hele p. Strikk ribb fram og tilbake med denne inndelingen til arb. måler (14) 15 (16) 17 (18) 20 cm.

Lykke til damer!

9 kommentarer:

  1. Og så jeg som ikke har klart å bestemme meg for garn enda... Må få fart på pinnene skjønner jeg. :)

    SvarSlett
  2. :) Men det går rimelig fort med så tykt garn da:)

    SvarSlett
  3. Håper garnet kommer i posten imorgen eller dagen etter;)

    SvarSlett
  4. Weeee! Dette ser virkelig spennende ut! Jeg må jo nesten se om jeg får tid til dette... MEN hvilke garntyper anbefaler du til dette? Det jeg har nok nøster av er Drops sin baby merino - mulig det kan brukes dobbelt... hmmmm.. *tenke-tenke* ;)

    SvarSlett
  5. tror jaggu jeg hiver meg på jeg =)

    SvarSlett
  6. Stinemor - jeg er ikke sikker på hvilket garn som passer, du må nesten se strikkefastheten på det - men du kan nok fint sjonglere litt - det gjør jeg :)
    Charlotte - so koselig!!!!

    SvarSlett
  7. ....og størrelsene refererer til... hva...
    Godt å vite HVEM jeg skal strikke til, selv om HVA blir en overraskelse!

    SvarSlett
  8. ..og hvor mye garn trenger man?

    SvarSlett
  9. Moan - All info du trenger ligger i innlegget under dette - startskudd innlegget:)

    SvarSlett