mandag 3. oktober 2011

..: utfordring oktober 2011 :..



Utfordring ja:) Og det er ikke bare til meg, men også til dere. Jeg håper (og tror) at jeg fremover skal komme med en månedlig utfordring. I scrappeverdenen er/var jeg vant til masse utfordringer, og det syntes jeg er utrolig morsomt. Denne oktober måned utfordrer jeg oss til å strikke stripete sokker!!!:) Link gjerne i dette innlegget i en kommentar hvis/når du har tatt utfordringen:)!
Og gjerne kommenter innlegget generelt om hva du syntes og da ;)

3 kommentarer:

  1. Artig med utfordring!!!
    Jeg er ikke så glad i å strikke sokker da... - hmmm... :) Men kanskje jeg vil bidra med noe allikevel *tenke-tenke*
    Gleder meg iallefall til den neste utfordringen fra deg :)

    klem

    SvarSlett
  2. Først: Takk for koselig kommentar i bloggen min!

    Det var en fin utfordring, kanskje jeg slenger meg med ;-)

    SvarSlett
  3. Så artig da! Striper er jo så gøy!

    SvarSlett