mandag 13. desember 2010

..: Mysterie Strikk #1 - del 2 :..

Ja damer, er dere klare til del 2?! Jeg vet ivertfall at noen er:)
Jeg var selv ferdig tidlig, gøy og delta selv også, selv om jeg vet hva det skal bli:)

Janne, Charlotte, Mirdiz, meg og Stinemor er foreløpig oss som er med, legger ut bilde av hvor langt vi har kommet:





Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger, her kommer del 2:


Skift til pinne nr 5 1/2 og strikk glattstrikk, på første pinne korrigeres masketallet til (98) 104 (110) 116 (122) 130 m.
Strikk til arb. måler (16) 17 (19) 20 (22) 24 cm.
Fell på rettsiden slik: Strikk (21) 22 (24) 25 (27) 29 m, fell 7 m, strikk (42) 46 (48) 52 (54) 58 m, fell 7 m, strikk (21) 22 (24) 25 (27) 29 m. Legg arb til side.


Lykke til!
Neste del legger jeg ut torsdag (hvis det blir for kort tid, så sier dere bare i fra, så utsetter jeg ett par dager:)).



6 kommentarer:

  1. Spennende!! :)

    Når kommer neste del?

    SvarSlett
  2. Har sendt deg et bilde nå i kveld - jeg måtte jo henge meg på! Klarte jo ikke å la være, hihihi....
    Veldig spennende!
    klem

    SvarSlett
  3. Spennede!
    Rekker ikke å bli med denne gangen, men blir gjerne med hvis det blir flere mysterie-prosjekter.

    Har lagt bloggen din på lista mi!

    SvarSlett
  4. Jeg er feridg med del 2 og har lagt ut bilde du gjerne kan bruke her: http://maskeball.blogspot.com/p/mysteriestrikk-med-lena.html

    SvarSlett
  5. Del 2 er unnagjort men jeg får ikke til noe bra bilde, strikkepinnene bare åler seg rundt. Men det er gjort (litt skuffet at det var så lite denne runden =P). Gleder meg til neste del!!

    SvarSlett