mandag 14. november 2011

..: Utfordring november 2011 :..




Er det noen som er klar for en utfordring igjen? Eller er det bare jul i hodene våre nå? Jeg vet ikke selv om jeg rekker dette, men jeg vil hylle siste del av høsten (jada, jeg vet at det er vinter nå - hehe), og utfordre til å strikke med alla disse fargene. Syntes disse var så fine, men jeg mener alle slags høstfarger så klart:) Og plagget er helt valgfritt. Er ikke det en koselig utfordring da? :) Og du: skulle du bare ha jul i hodet, så kan dette jo være en julegave også:)

5 kommentarer:

  1. Det går nok i julegavestrikk her... ;)

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne, men har nettopp satt igang et genserprosjekt til meg selv som kommer til å ta kjempelang tid:( Sparer du denne til etter jul er jeg med!

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke så streng at man ikke kan gjøre det etter jul, vi bare kaller den november utfordring:) Blir bare glad hvis noen liker utfordringene jeg:)

    SvarSlett
  4. Så tøffe farger. Jeg strikker på Mariusgenser til eldste her, og håper å bli ferdig i god tid til jul :)
    Kjempestilig retroskjørt i innlegget under.
    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem T

    SvarSlett
  5. Kjempenydelige farger! Men jeg tenker nok bare julemesse om dagen :) Men det kommer vel et liv etter den også :)
    Ha en fin dag! klem :)

    SvarSlett