torsdag 16. desember 2010

..: Mysterie Strikk #1 - del 3 :..

Jeg ser i ettertid at del 1 & 2 FINT kunne vært en del - beklager det...
Her kommer ivertfall del 3 - håper dere fortsatt koser dere:) Det gjør jeg:)

Mysterie strikk -del 3:
Legg opp (36) 36 (40) 40 (44) 48 m på settp nr 5 og strikk ribb 2 r, 2 vr rundt. Strikk til ribben måler (5) 6 (6) 7 (7) 8 cm.
Skift til pinne 5 1/2 og strikk en omg rett samtidig som m-takket korrigeres til (38) 40 (42) 44 (46) 50 m.
Fell 7 m midt under.
Strikk en til av samme, på samme måte.

Det blir ikke lange tiden vi bruker på dette heller kan jeg tenke meg, men håper det er ok, siden det er andre forberedelser og diverse i fremtiden;)

Neste del kommer mandag:)!

4 kommentarer:

  1. For meg passa det veldig bra at del 2 var kort - jeg hadde ikke god tid denne gangen.. hihihi.. Var jo så mye annet som skulle ordnes og sendes avgårde innen postfristen :) puh!
    Men nå har jeg bittelitt bedre tid, og dette er gøy! :) Artig å se de andre sine prosjekter underveis også.
    Ha en fin kveld,
    klem

    SvarSlett
  2. Det var ingen problem at del to var kort:)
    Nå er jeg godt i gang med del tre, dette er kjempe gøy!! :)

    SvarSlett
  3. Syns og detta e veldig kjekt! :) Har ikkje fått sendt inn bilete endå, for eg kom litt seint i gong, men e ferdig med del 2, og gledar meg til del 3! :)

    SvarSlett
  4. Spennende å følge dette. Ønsker deg en god jul

    SvarSlett