onsdag 23. juni 2010

..: Jordbærpiken min :..





Kjære garnvennen min, se så nydelig jenta mi er i jordbærkjolen du sendte oppskrift og garn til !!! Jeg ble så fornøyd :)
Og så til en liten innrømmelse.... egentlig likte jeg ikke mandarin petit i det hele tatt. Jeg strikket ett sommersett til henne i vår, og da trodde jeg skulle bli gal av garnet, for det bare vred seg på pinnene!
MEN jeg skulle gi det en sjans til, og da passet det jo bra at du sendte akkurat det:)
Og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Jeg har nok ikke vært helt pirkete til mønsteret med halsen, for den ble AKKURAT passe, og når jeg drar litt i den blir den slaskete.
En innrømmelse til...jeg likte egentlig ikke jordbæret foran på brystet (og ikke har jeg noe særlig erfaring i brodering på strikketøy ennå heller)...så jeg droppet det- og satte på litt bånd på kjolen isteden - da får jeg den til å sitte litt bedre også!
Se på henne da, som hun stråler - i jordbærkjolen sendt av deg min kjære, snille garnvenn *klem*


9 kommentarer:

  1. Alt ferdig!? Du er jammen rask! Og så nydelig frøkna ble! Søtt med de knytingene istedet :) Fint å sette personlig preg på kjolen :)
    Og du, er du heldig så slipper du mere mandarin petit :p :)

    SvarSlett
  2. Skjønne, skjønne jordbæret!!!

    SvarSlett
  3. Og med det sier jeg også: jeg strikker GJERNE med mandarin petit igjen !:) :p

    SvarSlett
  4. Å herlighet så skjønn! Akkurat som jordbær jo - til å spise opp:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelig. Både jordbærklærne og jenta.

    SvarSlett
  6. Åh.. Så lekker da! Super skjønn kjole til ei vakker prinsesse!

    Hadde jeg vært flink å strikke, skulle jeg strikket sånn til snuppa mi også. ♥ Må vell først gjøre ferdig den jeg holder på med..

    SvarSlett
  7. for en søt liten jordbær!! :)

    SvarSlett
  8. Så skjønt sett til ei lita frøken!

    SvarSlett