lørdag 12. juni 2010

..: Stoff & Stil shopping!!! :..

Fant ut at jeg må begynne og øve meg på litt alene tid på dagen, uten Ida. Og fant ut at jeg skulle ta turen til Stoff & Stil i Drammen idag. Jeg har ikke vært så mye borte fra lille prinsessa mi siden hun ble født, lenge gikk det ikke - fordi hun var VELDIG avhengig av meg og ville i grunnen nesten ikke være andre steder. Etter det er det vel meg som syntes det har vært vanskelig. Men 2. august begynner jeg på jobb igjen, så må begynne å øve meg:)
Var koselig å sitte i bilen , med kaffe, baguette, pepsi og sjokolade på tur innover i regnet. Rihanna på full guffe i annlegget var heller ikke å forakte.
Det er en stund siden jeg har vært på Stoff & Stil (og strikket ikke heller sist jeg var der), og var ikke forberedt på at det var så mye garn der:) Her er shoppingen min!

10 nøster med herlig mohair. Nyyydelige farger og. Har ingen erfaring med garnet fra Stoff & Stil....men håper på at det mer enn greit nok:). Vet ikke hva jeg skal bruke dette garnet til ennå, men elsker det allerede - hehe.

Fine nøster med bomullsgarn! Alltid kjekt til kjøkkenklut-strikkingen:)

Ser for meg dette garnet til sokker, siden det er blandet med nylon:)


Baby Ullen til Stoff & Stil virker veldig god. Mykt og glatt. Har ingen planer for dette garnet ennå, men det blir nok helt sikkert brukt:)


Kjøpte mønster til heklet lue, syntes de er lekre, samt 2 bomulls nøster til den. Kler jeg den ikke selv, hekler jeg den i gave:)


Dette er ikke-garn shoppingen min. Knapper, litt bånd, saks, merker og litt blonde. Samt oppskrift til en herlig sutteklut og stoff til den! Gleder meg til å sy den altså, tror Ida vil like den veldig godt!

3 kommentarer:

  1. Lenge siden jeg har vært på Stoff & Stil ja... nå fikk jeg lyst til å ta en tur!
    Og ja, jeg er vel den Jannicke du tror jeg er, hehe... selv om et er dårlig på scrapepfronten om dagen!

    SvarSlett
  2. Ehm... scrappefronten, mener jeg! ;)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du gikk bananas der ja!!! her var det jo masse fint :)

    SvarSlett