tirsdag 15. juni 2010

..: Sutteklut :..





Jeg ser jo nok en gang hvorfor jeg alltid har spurt min mor hvis jeg har trengt noe som har vært sydd. Lappeteknikk klarer jeg absolutt ikke å få "beint". Og jeg vet jo at det er fordi jeg ikke er tålmodig nok, tar meg ikke nok tid når jeg syr.
Uansett, denne suttekluten skal jo brukes, godt håper jeg:) Ida, som mange andre barn, liker og utforske alt med munnen. Alt hun får h\i hendene går direkte til munnen. Når jeg var på Stoff & Stil i helgen fant jeg denne geniale oppskriften på en sutteklut av bånd. Tror denne blir midt i blinken for henne! Og heldigvis bryr ikke hun seg om ting er skjevt eller dårlig sydd:) Så jeg gleder meg til i morgen til hun får se den.

3 kommentarer:

  1. Velkommen i klubben! Jeg er heller ikke kamerat med symaskinen! Men jeg synes du har klart deg riktig så bra jeg! Den var veldig fin synes jeg!! Ser det er bånd i flere ulike kvaliteter der, så her er det mye å utforske for en liten munn! Kanskje ho får en favoritt?

    SvarSlett
  2. Ja, det er rart med det...jeg KAN sy liksom...MEN har ikke tålmodighet til å ta det med ro ved maskina - det er stopp er full fart på den ;)
    Og ser jeg det blir skeivt, syr jeg bare videre:)
    Men sutteklutten er blitt tatt i bruk, og er allerede våt - hun digger den!:) Oppdrag fullført :) Blir spennende å se om hun får en favoritt ja:)

    SvarSlett
  3. stopp ELLER full fart skulle det stå..hehe...går litt fort her og ser du ;)

    SvarSlett