torsdag 10. juni 2010

" Borte for alltid "

Se det, da er jeg jammen meg i gang med en ny bok:) Ikke dårlig. Denne gangen har jeg valgt en av Harlan Coben, som min mann også har lest og annbefalt. Denne får strålende annmeldelser! Skal visst være veldig spennende og uforutsigbar! :)

"Som liten gutt hadde Will Klein en helt, den eldre broren Ken. En dag blir Wills eks-kjæreste funnet voldtatt og drept, og bevisene peker mot Ken. Men Ken er ikke å finne, og Will er redd han er borte for alltid. Elleve år senere er Will fortsatt overbevist om brorens uskyld. Han har en følelse av at Ken forsøker å kontakte ham, samtidig som det skjer enda en tragedie: Wills kjæreste forsvinner og han oppdager at hun var en helt annen enn han trodde. Han er i ferd med å avdekke en forferdelig hemmelighet, en hemmelighet noen er beredt på å drepe for å holde begravet."

10.06.10 Har kommet til de kritiske 50-sidene og syntes den virker bra så langt. Det er noen kapittel innimellom som jeg ikke syntes virker så interessante, men skjønner jo at jeg får bruk for disse senere :) Gleder meg til å fortsette.

14.06.10 Har ikke fått lest så mye i helgen, men er på ca. side 150 i boka. Det tok litt tid å komme seg inn i boka. Den er veldig bra, og spennende, men den holder meg ikke fast HELE tiden hvis du skjønner. Men er spent på fortsettelsen:)

Terningkast ved bokens slutt:

2 kommentarer:

  1. Den høres spennende ut :)

    SvarSlett
  2. Hallo igjen! Nå har jeg sjekka på nettet, og finni ut at det er en butikk i nærheten hvor jeg får kjøpt Mirasol- garnet :)

    SvarSlett