torsdag 24. juni 2010

..: siste innspurt :..


Da er 15 lapper ferdig til vennskapsteppet, og er på siste innspurt. En lapp påbegynt, og 2 til før jeg er ferdig med alle 18 og skal sende ut til mottakere. Den mørkerosa her var skikkelig morsom å strikke, og veldig enkel. Den lyserosa jeg holder på med er dobbel perlestrikk.
Har mottatt noen lapper allerede, og gleder meg til jeg skal begynne å sette sammen teppe. Men 18 lapper holder så klart ikke, så jeg må nok "fri" til flere senere for å få ett koseteppe til sofaen min:) Eller kanskje det rett og slett blir ett teppe til vesle tusletasla vår.
Og hun er faktisk 6 mnd idag - gratulerer til verdens nudeligste jentebaby!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine lapper! Du er skikkelig produktiv om dagen :) Ønsker deg riktig god helg!!

    SvarSlett
  2. Det var noen morsomme lapper :) Hvilket mønster brukte du på den mørkrosa lappen?

    SvarSlett