fredag 6. august 2010

..: snart helg :..

Det er ikke ofte jeg skriver ett innlegg her uten å ta med ett bilde, men jeg gjør ett unntak:)
Jeg vil egentlig takke dere alle som besøker bloggen min, håper dere koser dere like mye som
jeg gjør når jeg koser meg i blogger.
Det er også koselig når man skriver innlegg at det er noen få man bare VET er innom ofte og titter
litt på det man har skrevet.
Nå er det snart helg. Jeg har da klart meg igjennom 5 dager på jobb. Det har vært gøy å være her igjen,
men jeg merker det er forskjell på opp tidlig på jobb, enn opp tidlig med barn. Så jeg har vært utrolig
trøtt på kveldene....
Litt har jeg fått strikket..men ikke så mye som ønsket, pga akkurat trøttheten og at jeg har lagt meg
über tidlig.
Har begynt på lavendeljakka, og det er jo skikkelig kosestrikk da:) Kan nok hende jeg legger ut ett bilde av
den etterhvert. Jeg blir veldig fornøyd med fargen!

Ellers så leker jeg med tanken om å "arrangere" en liten ting her på bloggen min.... Men jeg må finjustere
litt detaljer rundt det...:) Noen som er nysgjerrige..? Kan avsløre at det har med garn og drikke og gjøre;)

5 kommentarer:

  1. Og vips så var jeg her på besøk ;)
    Kan tenke meg dagene ble litt annerledes nå ja, i overgangen fra permisjon til arbeid. Men det går seg fort til det der, snart er man inne i fine rutiner.
    Spent på hva du finner på ja. Drikke?!
    Takk for flotte ord tilbake etter awarden i går :) Blir altså så glad av å være i dette bloggelandet :) Ha ei riktig god helg Lena. (dvs vi "prates" vel snart..)
    Klem Gry-Anette

    SvarSlett
  2. Overgangen fra permisjon til arbeidslivet er slitsom, men også litt deilig. Men, man blir sliten- det er sikkert og vist! Godt det er helg!:) Og, ja- jeg er jaffal spent på hva drikke og garn i kombinasjon blir til!!:D

    SvarSlett
  3. Jeg syntes det var fælt i overgangen fra permisjoner til jobb igjen, trøtt som en dupp og lite overskudd. Men håper du får kost deg med både ungene og strikketøyet på ettermiddag/kveldstid likevel :)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. Ja, jeg må virkelig bare nyte tiden fremover... Hedda er nå 7 mnd, og skulle egentlig vært ute i arbeid allerede september/oktober. Har heldigvis spart og spart, så tror pengene holder helt til ut mars:) Gleder meg til å se lavendeljakka. Den er bare så deilig! Og er det ikke kjapt å strikke vel? Gikk unna som bare det!:)

    SvarSlett
  5. Det tar nok litt tidå komme inn i rytmen igjen ja. Men ting går seg nok til. :o)

    Vet ikke om det bare er meg, men jeg sliter litt med skriften her inne. Det blir litt lite for mine øyner, myser litt merker jeg. Kanskje det går å gjøre den litt større?

    (Oj, det var mange ganger "litt" på ett lite *fnis* avsnitt.)

    SvarSlett