tirsdag 10. august 2010

..: Monica Figuerola-genser :..







Strikk og tøys etterlyste bilde av en genser som Monica Figuerola har på seg i Luftslottet som sprengtes. Jeg trodde det var denne, men strikk & tøys kunne fortelle meg at det var ikke hennes genser, men ericas. Ikke beste kvaliteten, men godt nok til å se den fine genseren hun har på seg. Så får jeg se om jeg tar frem bluray'en igjen og spoler igjen...


Nå tror jeg ivertfall at jeg har funnet riktig genser til strikk & tøys :)
Den var nå ganske lekker den og!


3 kommentarer:

  1. Fantastisk, Lena! Bildene ble kjempefine! For en flott genser!

    Det er bare at dette er nydelige Lena Endre i rollen som Erika Berger.

    Jeg hadde faktisk glemt denne genseren, men tror hun hadde på seg i alle fall et par stilige gensere i filmen. Lurer på om de har hatt egen strikkedesigner i staben :-)

    Figuerola ble spilt av Mirja Turestedt.

    SvarSlett
  2. Det var det jeg syntes var litt rart, for hun du hadde bilde av på siden din lignet ikke på erika....jaja - dette var jo en fin genser også...:)

    SvarSlett
  3. Ja, ikke sant den er fin? Litt ulikt slik jeg husket den, men absolutt stilig. Kan jeg få bruke bildet på bloggen min, og selvsagt lenke til deg?

    SvarSlett