lørdag 14. august 2010

..: garnvenn august :..

Se hva min herlige garnvenn har sendt meg for august:)! Hun har sendt meg herlig tykt garn, til strikk av luer til guttene mine:) Fiin brun og grønn farge! Da blir de fornøyde:)!
Kortet hennes er også nydelig, i mine favorittfarger.
Også har hun sendt meg herlig rosa scrapbooking brads! Gleder meg til å bruke de til Ida's album!

Tusen takk Guri, vi har samme smak vi!:) Herlig pakke!

Litt oppdatering på lavendeljakka, garnet jeg bestilte ekstra var i nøyaktig samme farge, jeg kan ikke se at det er forskjellig innfarging på det i det hele tatt. Håper det blir bra når det blir strikket også, og ingen skiller:) Men nå er jeg glad. Har begynt på fortykket, så da er det ikke så mye igjen:)

2 kommentarer:

  1. Bra at pakka har kommet fram :)
    Så ble det luer på oss begge denne måneden... jeg hadde kjøpt inn alt da jeg fikk pakka fra deg, skjønner du. Men det lever vi med :)
    Ha en super helg med alle dine kjære! Klem :)

    SvarSlett
  2. Garnet ser herlig ut, spennende å se hva det blir til:)

    Jeg lånte bildet ditt for å "reklamere" for garnbyttingen på min blogg, håper det er ok:)

    SvarSlett