fredag 13. august 2010

..: da var det fredag igjen da :..

Ukene flyr bare så fort! Har vært to uker i jobb allerede! Kjærevene.... De siste to dagene er de første som jeg ikke har vært helt sykt utslitt og trøtt etter jobb, det liker jeg! Da går overgangen fortere enn fryktet:)
Idag kommer endelig guttene mine til oss også, så da er familien komplett i en uke!
Det går fremover med lavendeljakka, men jeg finner strikken litt kjedelig. Men den går jo fort forsåvidt, også blir den nok veldig fin:)
Siren hadde på sin kjøpt en fin brosje av byveronica, og det har jeg egentlig lyst til og (hvis hun ikke syntes jeg hermer for mye - hehe). Det er så koselig å ha noe på den som andre har laget. Eller om jeg finner på en annen lur løsning....kanskje DU har noen forslag?


Også en morsom tommy og tigern stripe, digger de!


2 kommentarer:

  1. Humre, humre... :) Den stripa minner meg veldig om ei frøken jeg kjenner her i huset :p

    God helg! Pakka kommet?

    SvarSlett
  2. Nei, herlighet. Kjøp brosje hos Veronica! De er jo så utrolig flotte:) Og gjør seg virkelig på jakka:)

    SvarSlett