lørdag 21. august 2010

..: En kopp med garn-bytte i gang!

Ja, da er dagen her;)
Bytte kan starte:) Gleder meg til å se hva alle får! Dere må gjerne sende meg bilde av det dere får, på epost, så legger jeg det ut på bloggen min:)
Det ligger ikke adresser ute her, men du må sende epost til partneren din får å få adresse når du skal sende ut pakke:) Alle bor i Norge, utenom Vilma, som bor i Danmark. Koselig at hun også ville være med!

Og det du skal sende din partner som du får tildelt av meg, er noe alla det du ser på bildet på siden av bloggen min her.
Pakken skal i hovedsak bestå av en kopp, samt garn. Hvor mye...? Ja, det er litt opptil deg, men jeg syntes ivertfall 2-3 nøster, slik at man kan få strikket noe utav det man får:)
Det er jo også fint å følge partnerens ønske så godt man kan.
Og man kan velge helt selv om man vil putte oppi mer til sin partner, ingen begrensning;)


Frist for å sende ut setter jeg til 10.september.


Påmeldte:
Vilma - ninatroelsen@gmail.com (elsker ull, gjerne grønn, blå, lilla)
Mirdiz -
miriam_antonesen@hotmail.com (myke naturfibre, flerfarget garn, i både jente og gutte farger)
Mie -
ida_marie1@hotmail.com (naturfiber/-farger)
G-Anette -
g-anette@hotmail.no (Merinoull, tykt garn, naturfarger, jentefarger)
Lena -
lenalill@bluezone.no (ull, alpakka, alle slags farger)

Partnere:
G-Anette sender til Mirdiz
Mirdiz sender til Lena
Lena sender til Vilma
Vilma sender til Mie
Mie sender til G-Anette

Da er det bare å sende ut pakker jenter!!!:)

1 kommentar:

  1. Åh, dette var gøy å være med på Lena! Takk for initiativet :) Nå er det bare å finne den perfekte gaven til Mirdiz. Ha ei fortsatt fin helg. PS - den strikkingen blir visst nedprioritert, her er det luefabrikk for tiden :)

    SvarSlett