fredag 30. juli 2010

..: skuldervarmer :..

Mønster: Schachenmayr inspiration S02 skuldervarmer
Garn: Rheuma Thermal Wolle fg 2067, 3 tråder.
Pinner: 7

Jeg liker best å ha ferdige produkter på en modell merker jeg, blir så platt bare liggende på gulvet....men men siden dette er min spede begynnelse på julegaver og modellen ikke akkurat trenger se denne ennå (og jeg er større enn henne), må det bare bli sånn....

Trodde i begynnelsen at dette var en bolero, men er visst en skuldervarmer. Dvs at den ikke festes i sidene...men jeg gjør det bare hvis mottaker gjerne vil og det går når den er på henne. Håper hun vil like den. Hun har ønsket seg den da, så håper hun blir fornøyd:)

12 kommentarer:

  1. Den så utrolig deilig ut, og på pinner 7 går det jo unna i rakett fart. *legger til på må lage listen*

    SvarSlett
  2. Denne var kjempelekker. Kjolen under var også nydelig

    SvarSlett
  3. Så lekker denne var, deilige farger :)

    Jeg klarte visst heller ikke stå i mot, etter inspirasjon fra deg og Siren er det nå lavendel-jakke-garn på vei til meg...

    God helg, klem G-anette

    SvarSlett
  4. Forresten, ett "data-spørsmål" :) Har prøvd å finne det ut på nett uten hell. Hvordan klarer man å endre en URL-Adresse i et blogginnlegg til en annen tekst enn selve adressen (adressen er jo ofte veldig lang)? Eks når man skal linke til hvor man har funnet en oppskrift. Ser at du gjør det, håper du kan hjelpe meg ;)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin denne var! Og silkebånd er så utrolig vakkert synes jeg:)

    SvarSlett
  6. Det stod mellom sort og lys grå (tjukk merino), men endte på grå da skapet mitt inneholder alt for mye sort fra før... Og Siren sin ble jo bare helt nydelig.

    SvarSlett
  7. Det der må jo være en herlig julegave. Går nok fint å sy sammen i sidene om ønskelig....

    SvarSlett
  8. Så herlig denne var!! Heldig er hun som skal varme skuldrene med denne!:)

    SvarSlett
  9. Ååååå... håper jeg også snart kan begynne å strikke igjen. Kjempefint det du har laget, sånn lue du har strikka til deg selv har jeg også lyst på :-)
    Må ta en kaffe snart :-)

    SvarSlett