lørdag 10. juli 2010

..: Fanabody :..


Noen av dere vet det, andre ikke. Men jeg har hatt helt sperre for å strikke en body. Men jeg syntes de er sååå fine. Og jeg fant ut at jeg syntes de er kjempefine over feks vanlige ullbodyer. Så jeg kastet inn håndkle, og strikket en fanabody! Jeg føler at jeg ikke helt mestrer mønsterstrikk. Føler at jeg drar nok ut i tråden nå mens jeg strikker, men allikevel blir det ikke helt bra. Men jeg tror den blir fin på prinsessa i vinter allikevel:) Så alt-i-alt er jeg selv veldig fornøyd da.

2 kommentarer:

  1. Så fin! Synes slike bodyer er kjempefine, bare så synd jeg ikke har noen som bruker body lenger.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så fin den var da!!
    Mønsterstrikking er en treningssak, og jeg synes du klarer deg veldig bra!!

    SvarSlett