torsdag 8. juli 2010

..: mitt første tuLLiBaLL nøste! :..


Ja, hva skal en si da....når posten kommer med slike farger. Det går jo rett hjem i hjertet for ei som elsker fine farger! Her: http://tull-iball.blogspot.com/ kan man bestille de varkreste garnnøstene som er tror jeg!
Tror denne siden blir farlig de gangene jeg skal skjemme meg selv litt :)
Planer for nøstet? Eeeeeegentlig ikke ennå, men jeg ser for meg en rillestrikket jakke til prinsessa eller noe. Men vet du hva som hadde vært gøy? Om du kom med forslag til hva dette nøstet kunne passet til! Spennende! Det er ikke sikkert det blir det det blir brukt til, men jeg liker alltid når andre kommer med synspunkter om hva de syntes er pent.
Imens skal jeg kose med det bare :)
Takk til de i tuLLiBaLL, for nydelig nøstet (og Crème de la crème!!)
Nøstet heter Drømmefanger, herlig navn!
10% kasjmir, 80% superwash merino ull og 10% nylon.
Et hespe veier 100 gram og har 400 meter.
Anbefalt pinnestørrelse:2-3.

5 kommentarer:

  1. Tulliball er så fin, har en på lur jeg også :)

    En utfordring til deg er i bloggen min :)

    SvarSlett
  2. For en nydelig farge! Jeg syns en rillestrikket jakke til prinsessa høres ut som en god ide :)
    Blir å legge ut mønster på den lilla lua mi så snart jeg får skrevet det ned. Men titt innom meg, har en liten give-away :)

    SvarSlett
  3. For et deilig nøste! Jeg var innom tulliball å kikket for ei stund siden, og det var akkurat dette nøstet jeg falt for:) Så HELDIGGRIS!!:)Er ikke så flink til å tenke ut hva det kan brukes til, men håper du får noen gode ideer fra andre! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nydelig!!
    Var inne å snoket på bloggen til tulliball tidligere i kveld, det spøker for lommeboka :D
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert garn!
    Og jammen er det ikke en nettbutikk jeg ikke har fått med meg! Hjerte mitt takker deg, mens hjernen min.... :P
    Klem :)

    SvarSlett