søndag 11. juli 2010

..: en hals denne gangen :..



Jeg forsømmer ivertfall ikke bloggen min om dagen:) Opptil flere innlegg per dag til tider. Nå er mitt håndfargede garn brukt til g-anette's fine hals: http://g-anette.blogspot.com/2010/05/min-myke-hals-med-oppskrift.html .Jeg syntes den ble veldig fin, men veldig 70-talls følte jeg med en gang jeg var ferdig - hehe. Hva som skjedde på de første omgangene med mønster er og forblir ett mysterium, men feil ble det. Men plutselig ble alt riktig (tror jeg:)), og jeg blåste i begynnelsen - mye av det blir skjult under kanten med knappene, samt at den blir jo brettet ned litt når man går med den. Alt i alt ble jeg veldig fornøyd! Takk til g-anette som la ut mønster. Nå skal jeg strikke hennes isipisi lue:)

2 kommentarer:

  1. Blir jo helt varm om hjertet her! :) Halsen ble jo skikkelig retro og kul! Knappene med heklet blomst (?) under var veldig flott, det må jeg teste en gang. Som du jo har sett, har jeg kommet meg inn på Ravelry i kveld, skvatt litt når da la meg til som venn der, hvordan kunne du vite? Hehe...men jeg la jo til bloggen min så da kunne du kanskje se det? Eller?? Hmm.. er ikke helt "på nett" med dette nettet. Lykke til med Isipisi ;) PS - Linken du har lagt i innlegget er til noe annet.. :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin!!! Fargen din ble lekker og sammen med mørkebrunt ble det jo gørbra!

    SvarSlett