fredag 16. juli 2010

..: av alle ting.... :..


...så er dette en av tingene Ida gjør hver dag og syntes er kjempegøy! Ved første øyekast er det kanskje vanskelig å se hva hun driver med...? Hun har slike kluter, som vi bruker hver dag. Og hun syntes det er så gøy å legge de over ansiktet. Hun spreller og lager ivrige lyder. Når man drar den bort, har hun ett stort smil i hele fjeset! Også er det å legge den over igjen. Dette kan hun holde på med i flere minutter. Også er den god å sutte på ;)
Det skal ikke så mye til for å kose seg for disse små søte :)

2 kommentarer:

  1. Ida er verdens søteste lille frøken!!!!! Og det er som du sier; det skal lite til for å more dem i den alderen der!
    Gratulerer med megastilig layout på bloggen din!!!!!!!!!!!!
    Det inspirerte meg til å gjøre endringer i min også..... men den er helt annerledes enn din allikevel, altså :)
    Ønsker deg god helg.... hvis jeg ikke rekker å titte innom med det første :) Klem :)

    SvarSlett
  2. Så bra at du fikk til oversetteren :)
    Nå har jeg endra lay out på bloggen igjen.... for n`te gang i dag. Har vel for lite å gjøra i varmen jeg vel....

    SvarSlett