søndag 8. januar 2012

..: Begynnelsen av Tornved :..




I forrige innlegg fortalte jeg litt om mine sjal-planer. Jeg ble ferdig med rough sea shawl, men ble ikke fornøyd. jeg dreit meg rett og slett ut, og orket ikke rekke det opp. Så det ble ikke som det skulle....men det ligger nå til blokking en dog....
MEN jeg var ganske ivrig på å få begynt på Tornved sjalet, og koser meg med det i skrivende stund:) KOS. Foreløpig på glattstrikk da, så ikke de altfor store utfordringene ennå;)
Jeg valgte sisu, og jeg elsker denne fargen. Muldvarpbrun tror jeg er en av mine desidert favoritt farger!
Jeg håper dette sjalet blir bedre enn det som ligger oppe i blokk!

1 kommentar:

  1. Nydelig farge, det blir nok kjempefint dette sjalet. Og det er helt sikkert det forrige også basert på kvaliteten på det du sendte meg. Det ligger forresten et innlegg om pakken din på bloggen min nå. Håper det er greit. :)

    SvarSlett