torsdag 12. januar 2012

..: Bedre blir det ikke! :..




I går var jeg som sagt i forrige innlegg på besøk. Ett spørsmål, og 30 min i bil, så har man en ny venninne liksom!

Snakk om klaff! Jeg vet Mariann mener det samme, og det er veldig spesielt. Vi har veldig like bakgrunner, og er nok ganske så like;) Og i tillegg strikker vi begge to! Jeg storkoste meg sammen med henne i går, vi var sammen i over 6 timer, og det gikk som om det var 1. Hun hadde laget nydelig salat ,nan og aioli til oss, og jeg fikk møte alle barna hennes. Vakre, snille barn. Helt fantastisk dag etter min mening.

Jeg håper det er begynnelsen på noe virkelig ekte.

Takk for i går Mariann - gleder meg allerede til neste gang:)!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk Lena.. Jeg blir helt rørt jeg.. Storkoste meg igår jeg også selv om jeg knotet noe utrolig med det nye strikketøyet. Men det lønner seg å lese oppskriften nøyere... var kanskje litt opptatt av deg og strikkingen ble bare surr. Men det var det verdt! Supert besøk av super jente... gleder meg til neste gang!!!Mange klemmer fra mariann

    SvarSlett
  2. Ingenting er som når man føler kjemien klaffer :) Klems

    SvarSlett
  3. Så koselig! Spennende å møte noen for første gang, og da er det jo ekstra kos at kjemien stemmer !
    Klem :)

    SvarSlett