søndag 13. februar 2011

..:Pickles' høstevest:..


Pickles' høstvest var utrolig morsom å strikke!!! Har nesten lyst til å strikke den til fest med en gang (men har ikke det fine garnet jeg vil ha, men skal strikke den senere)! Flott vest. Jeg valgte og ikke strikke rundt ved halsen, men lage en åpning bak så det ikke blir trangt over hodet, samt tre søte hjerteknapper.
Den gikk ganske kjapt, og jeg ble aldri lei av den.
Daisy'ene tok litt tid, skjønte ikke med en gang hvordan de skulle strikkes. Men så fort jeg knekte koden, var de festlige - og det blir jo riktig så vakkert!
Og prinsessa vår er jo vakker fra før, så den ble jo bare passe til henne - hehe.
Ble fornøyd med denne, men den passer akkurat, så er vel ikke så lenge hun får brukt den (men da får jeg jo begynne på en ny en, hihi).

14 kommentarer:

  1. Den var skikkelig fin!
    også så nydelig hun er:)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempesøt! Hadde også lyst til å strikke den, men om jeg ikke husker feil (eller blander med en annen vest) var den ikke i stor nok størrelse.
    Kjempesøt lita snuppa du har!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker den oppskriften, laget vel 3 varianter i fjor, og får vel lage en litt større snart! :)
    Snuppa di ble jo veldig fin i den også!

    SvarSlett
  4. Det ble en alldeles nydelig vest. Og alt kler jo den skjønne frøken!

    SvarSlett
  5. Nydelig! Både vesten og lille søte tulla di!:)

    SvarSlett
  6. Super fin vest og perfekt på din nydelige tulle :)

    PS Super skjønne bilder :)

    Kos deg på morsdagen!

    SvarSlett
  7. Nei men, så nydelig både vest og tulla :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Herlige bilder av skjønn jente og fin vest.

    SvarSlett
  9. Nydelig tulle - for et herlgi smil!
    Artig å se din vest ferdig, min er også ferdig nå :)
    Jammen glad for at jeg ble påvirka av deg for denne var morsom å strikke, og så søtt!
    Tulla også litt med daisy'ne, men det gikk.

    SvarSlett
  10. Så herlige bilder av prinsessa deres!! Og vesten ble kjempefin! klem fra meg :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig prinsesse og vest! :) Daisy'ene er bare kjempelekkert mønster, har lyst å bryne meg på dem en dag jeg og :)

    SvarSlett
  12. Supersøt! Denne må jeg nok teste. Og snuppa er jo bare kjempeherlig. :)

    SvarSlett
  13. Åh, så fin!! Du var jammen rask til å strikka denne! Det er ikkje mange dagane sidan du skreiv at du akkurat hadde starta :)

    SvarSlett
  14. Så utrolig søt vest på en nydelig, liten jente :)Fargene er jo til å spise opp. Jeg har også forelsket meg i dette mønsteret og strikker nå på min fjerde (!) :D Lenge leve Pickles ;)

    SvarSlett