tirsdag 15. februar 2011

..: Februargave fra Garnvenn:) ..:


Som alltid, uten unntak, har jeg fått en HERLIG garnvenngave!

Guri har denne gangen sendt meg 3 herlige nøster Arwetta Classic garn. Jeg har kjennskap til dette garnet fra før, og vet at dette er ett fantastisk garn! Ved å få det som gave, er å betrakte som en skatt!!! Bilde jeg tok, ble fryktelig dårlig, men Guri sendte en nydelig selvlaget kort også, samt te som lukter nyyydelig, og herlige scrappe-ting!!! Tusen takk for super gave vennen!!!

Noen som har mønster (eller tips om mønster)på nyyydelige sokker som jeg kan strikke med Arwetta? På norsk....:)

3 kommentarer:

  1. Så bra at du likte det! Sikkert mange fine gratisoppskrifter på nett, mulig du finner noen på 123knit eller på http://www.silkeborg-uld.com (produsentens hjemmeside)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin gave du fikk, kjempemorro med sånne fine gaver :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Arwetta! Har endel liggende, men jeg har bare ikke kommet dithen å få det på pinnene...
    Et tips: engelske oppskrifter er IKKE vanskelig å forstå. Dersom du har din hæloppskrift og bruker din tå-favoritt, er resten ganske enkelt :-) Det er vel verdt er forsøk! Og så er det et HAV av oppskrifter :-) Ravelry.com... feks..
    Ha en aldeles flott uke!

    SvarSlett