onsdag 7. juli 2010

..: undertrøye :..


Det er noen ting man strikker som ikke ble som tenkt, noen ting som er ok, og noen få ting som man bare blir sååååå fornøyd med!
Denne har jeg hatt på pinnene en god stund, men tok meg selv i nakken nå og fikk ferdig. Og den var bare såååå midt i blinken til prinsessa! Jeg ble kanonfornøyd. Selv om det heter undertrøye, syntes jeg den var kjempefin over en body, så den blir nok brukt slik:)
Den er strikket i Rheuma Thermal Wolle som jeg liker veldig godt (men veldig tynt) på pinne 2,5.
Oppskriften har jeg funnet her: http://www.yarn.no/ , og jeg tror nok den blir strikket flere ganger senere, den er såå søt!

5 kommentarer:

  1. Å den var søt. Jeg har planer om å strikke noe lignende til juniorhobby. I grønt og uten silkebånde så er den vel unisex :-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk skjønn! Og så lurt å bruke den oppå en body - det har jeg faktisk ikke tenkt på:) Og har av den grunn latt være å lage noen... Men kanskje jeg skulle likevel??:) Og prinsessa di er jo bare vakker - og hun kledde antrekket fra mor veldig godt:)

    SvarSlett
  3. Nydelig jente og flott trøye. Slike plagg blir man veldig glad i.

    SvarSlett
  4. Så fin trøye og helt nydelig liten jente:o)

    SvarSlett