tirsdag 6. juli 2010

..: garn, garn og mere garn :) :..


Og idag var det 7 nøster med arwetta som kom i posten. En snill jente som hadde noen nøster og selge - jippi:)
2 rosa, 2 lilla, 2 grønn, 1 rødt.
Har hørt at dette garnet er supert til sjal, så det kan hende dette rosa blir til det tiltenkte sjalet istedenfor pickles sitt. Men det får tiden vise. Gleder meg til å lage noe med alt det nye, fine garnet mitt etterhvert :) Og i mellomtiden skal jeg koooooose med det.
Den som ikke strikker, skjønner nok ikke kjærligheten for garn, men de av dere som strikker vet defintivt hva jeg føler nå!:)

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har fått så mye fint garn:o)
    Jeg kjenner meg igjen, en god følelse å eie mye, lekkert garn som kan trylles fram til de vakkreste ting:o)

    Drops har 30% på endel bomulsgarn, har tenkt meg på handel en dag ja :o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for hyggelig bloggbesøk! :-)

    Det er rart det med garn; gleden ved å titte, kjenne (virtuelt), velge farger, vente på pakke, få pakke, pakke ut, kjenne, lukte... :-)
    Selv har jeg aldri prøvd Arwetta, men jeg ser fler og fler bruker det. Blir jo nyskjerrig, da!
    Kos deg med hele familien din i sommer!

    SvarSlett