onsdag 19. mai 2010

..: på pinnene nå...:..

I strikkeverdenen har jeg en evne jeg ikke har så fremtredende ellers, nemlig å begynne på noe annet før den første er ferdig:) Når jeg strikker har jeg gjerne 3-4 ting i gang. Her er de 3 tingene jeg har på pinnene nå, samt at jeg holder på med vennskapsteppe, og har fått en liten klutdille ;)
Det første bilde er skjerfet jeg strikker etter gave fra min garnvenn maigaven. Det andre bilde er noe jeg begynte på i går, en trøye til Ida.Garnet jeg bruker er Rheuma Thermal Wolle, som jeg har hatt lyst til å prøve, det er så mykt:).Og det siste er ett drops skjerf i fabel som har vært på pinnene en stund. Men ull strikkingen haster jo ikke nå....for nå er det jo sommer :)

2 kommentarer:

  1. Flittige du! Skjerfet blir stilig!!!
    Godt å se at det er flere enn meg som har flere strikketøy om gangen :)

    SvarSlett
  2. Det der kalles "vekselsbruk" og er sterkt undervurdert... Jeg gjør det også - heile tida!
    Lekre ting, forresten, så du har mye å kose deg med!

    SvarSlett