søndag 9. mai 2010

..: my name is FRU Lillesund Veholt :) :..

Ja, hva skal jeg si, annet enn at dagen vår i går var PERFEKT! 08.05.10 var en av mine viktigste og beste dager i mitt liv. Stolt av å være kona til Martin:).
Vielsen foregikk i Skien tinghus. Bildene tok vi på Kapitelberget i Skien (http://no.wikipedia.org/wiki/Kirken_på_Kapitelberget).
Videre spiste vi middagen på Osebro i Porsgrunn. Til slutt åpnet vi gaver, hadde kake og kaffe hos mammaen til Martin.
Viser frem litt bilder av den herlige dagen, som gikk så altfor fort.
Takk til alle som gjorde denne dagen perfekt.
Buketten ble bestilt på Floriss i Sandefjord
Kjolen min (og Ida fikk en i samme stoff...veeeeldig søt var hun denne dagen, og snill som hun pleier) ble sydd av kona til Martin's pappa.
Jeg er selv frisøren til Martin.
Sminken min og håret mitt sto jeg for selv denne dagen.

4 kommentarer:

  1. GRATULERER SÅ MYE BEGGE TO!!!!!
    Gleder meg på deres vegne :)
    Og så mange flotte bilder - dere er så fine begge to; stråler om kapp med sola!
    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen Lena!
    Ser du kunne tenke deg å strikke møbius. Du kan ønske deg det vet du... har du ikke en garnvenn da?
    Det er absolutt ikke vanskelig å strikke!

    SvarSlett
  3. Hei igjen, igjen!
    Du lurte på pinnenr. til sjalet i Silketweed. Trur jeg brukte nr 3,0. Viktig at det ikke blir for løst med det garnet... men da tar det litt lenger tid å strikke sjalet også. Har brukt 3 nøster på det jeg har bilde av i bloggen min.

    Og du...trur at garnvennen din allerede har ordnet med junigaven.. hm, hm :P men det kommer jo flere måneder :)

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bryllupsdagen på etterskudd! Fin dag å ha bryllupsdag på, da er det mange som flagger for dere hvert år :)
    Fine dere var, og vakre bilder.

    SvarSlett