onsdag 12. mai 2010

..: Myk Start :..

Selv om prinsessa allerede er over 4 mnd, klarte jeg ikke motstå denne boken, som jeg akkurat bestilte på Bokkilden:) I den er det strikk fra 0-1 år. Jeg får jo strikket noe til henne fra den, en stund til hun blir 1 år enda heldigvis:) Og jeg får nok andre barn som feks til venner, som jeg kan strikke til fra den.
Apropos prinsessa, idag ble hun syk for første gang:( Skikkelig neseforkjøla og utilpass, har sovet masse på armen og brystet til både meg og pappan idag - dakkal. Noe godt kom det ut av det - hun godtok en sutt for første gang på lenge uten å måtte holde den inne for at hun skulle klare den. Så takk for MAM AIR - 6 mnd str:) Håper det fortsetter når hun blir frisk igjen også...for jeg vil desperat at hun begynner med sutt snart. Da skal jeg helt slutte å amme. Ikke at jeg gleder meg til det, for det er vemodig nok at jeg bare ammer natta nå... Men siden avgjørelsen er tatt, er det like greit å slutte helt snart. Men er litt avhengig av at hun tar sutt merker jeg.
Håper hun blir frisk igjen fort...snuppetuppa vår *hjerte*


1 kommentar:

  1. Håper vesla snart blir frisk igjen. Det er slitsomt både for henne og dere andre at ho ikke er i form.
    Og den boka så veldig fin ut! den tror jeg kommer på ønskelista mi... det er jo bare et halvt år til jul :) Jeg er stadig på jakt etter nye ideer til julemesser :)
    God helg og god bedring til vesla :)
    Klem :)

    SvarSlett