søndag 30. september 2012

..: Walnut Bonnet :..

Mønster : Neon Ski Bonnet av Lacy Volk
Garn: Cascade Yarns 220 heathers, walnut
Pinnenr: 4,5mm

 Denne lua falt jeg pladask for på Ravelry! MÅTTE bare legge opp til den med en gang:)
Garnet har jeg bare kost med, mannen min kjøpte det til meg på Purl Soho i New York i april. Har ventet på det perfekte prosjektet, og denne gangen fikk jeg brukt ett av nøstene:)
Jeg brukte akkurat ett nøste til denne lua.
Jeg er kjempefornøyd med den, syntes det er kjempesøt!
Lua strikkes først ved å strikke flettebåndet på langs, kjempegøy! Så strikkes lue videre opp og over til rundpinne. Rillestrikkant og dusk til slutt.
Denne annbefales 100%, den var skikkelig kos å strikke!

10 kommentarer:

  1. Wow! For en flott lue!
    Skjønner godt at du bare måtte legge opp til den med en gang :)

    God søndag!

    SvarSlett
  2. For en flott og annerledes lue! Den likte jeg :) Og så fine bilder! :)

    Fin søndagskveld til deg ♥
    Klem

    SvarSlett
  3. Søt lue og nydelig farge. Hørtes ut som et morsomt strikkeprosjekt!

    SvarSlett
  4. Ååå så superfin den var, må nok ta med meg garn til denne i høstferien! Du finner så mange fine mønstre og det er alltid gøy å titte innom deg!

    SvarSlett
  5. oj, for ei flott lue i nydelig farge!

    SvarSlett
  6. Den lua var veldig fin!:)
    Skjønner godt at du er fornøyd, og den kledde deg kjempegodt!

    SvarSlett
  7. Nei så kul! Fantastisk! Mye stiligere til voksen enn jeg hadde trodd før jeg så denne :)

    SvarSlett
  8. Herlig lue - rett inn på strikkelista mi!

    SvarSlett