tirsdag 11. september 2012

..: Bittami's mysteriesokk på facebook! :..

I går ble clue #1 i Et sokkemysterium lagt ut på siden til Bittami på facebook. Saken var å strikke i to farger, og vi fikk allerede strikke morsom mønsterstrikk:) Jeg er ikke så sterk og flink på akkurat dette, men jeg vil gjerne, og øver hele tiden - hehe.
Jeg strikker mine i denimblå (litt dusere enn bilde viser) og hvit Ragge Sport fra Trysil Garn. Jeg bare elsker dette garnet! Synd jeg ikke finner mer av det, ivertfall ikke på den lokale europris:(
Gleder meg allerede til å strikke den andre i kveld:)
Så er det bare å vente på neste clue!
Kjempegøy!

2 kommentarer:

  1. Dette ser innmari fint ut! Og du KAN stikke mønster med to farger, Lena!!! Du må ha tro på deg selv; du er FLINK til å strikke!!!!!
    Ragge Sport savner jeg også! Kjempegodt garn og strikke av! Det var et kampanjegarn som skulle selges bare i et avgrenset tidsrom, men det er jo lov å håpe at etterspørselen var så stor at de får det på permanent basis!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Guri, det hjelper og bli heia på, for jeg er slettes ikke sikker på meg selv når det gjelder mønsterstrikk...

      Slett