mandag 12. desember 2011

..: Desemberpakke! :..


Det er nesten så jeg er misunnelig på meg selv vettu! SE på denne pakka fra garnvennen min da dere!!! Skal si dere jeg var som en unge på julaften da jeg åpnet denne, under teppe og en kopp med indian chai te. Julekort,nydelige servietter, scrapbooking-border, sjokoladenisser og en te som luktet helt fantastisk fruktig! Alt garnet i pakka lukter det nå:) Den ene katten her luktet veldig på pakka når den kom i hus:)
4 nøster med ett av mine desidert favorittgarn - drops alpaca, 2 nøster safirgarn, 4 nøster av ekslusivt hjemmefarget garn som Guri har farget selv! Vet ikke hvordan jeg skal få rettferdiggjort disse nøstene, men håper jeg finner det perfekte prosjektet! Og til slutt, 6 nøster med viking naturgarn, som jeg tror jeg skal prøve å strikke sitteunderlag til guttene mine av!
TUUUUUSEN takk garnvennen min, dine pakker er alltid herlige, og denne gangen ble jeg faktisk målløs! Takk for ett herlig år med herlige garnpakke-bytter! Gleder meg allerede til ett nytt ett!

1 kommentar:

  1. Så bra at du likte pakken! Du fortjener alt sammen, Lena!!
    Klem .)

    SvarSlett