onsdag 17. august 2011

..: Onsdags morgen... :..




De to siste innleggene mine ble jeg ikke fornøyd med, genser som ikke henger riktig, og grusomme bilder. men her er ett bilde som passer nå:) Physaliser er noe jeg spiser innimellom, kjempegodt i youghurten! Jeg går fremdeles på lavkarbo, eller til dels vil jeg si, for jeg er ikke slik at jeg tar hensyn til ALT. Så får nok inn flere karber i løpet av døgnet enn jeg skal. Men vekten viser ivertfall 2 1/2 kilo mindre enn siden jeg startet - og har jo hatt litt ferie og noen "unne-meg-dager". Så det går sent, men det går nedover! Og det er viktigst. Det prøver jeg ivertfall å tenke når jeg blir utålmodig - hehe. Ellers så skal jeg har fri litt, planleggingsdager på SFO , og første skoledag på min 5-åring til mandag! Tror han gleder seg, og er klar:) Så idag blir siste arbeidsdag, og skal ikke på jobb før til tirsdagen igjen. Så nå blir det noen dager med kos med barna mine, strikking og lesing - generelt det jeg pleier, bare avbrutt av jobben - hehe. Og tankene mine går også en del til min gode venninne, som har termin om 11 dager:) Snart er Jesper ny i verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar