fredag 12. august 2011

..: Litt mix'ed feelings :..





Jeg skrev innlegget om Pickles sin Bakvendt - oppned genser for en stund siden. Og i går skrev jeg ett innlegg om at jeg bare hadde armene igjen. Jeg har gått med genseren idag, den er veldig søt, MEN ikke spesielt brukervennlig - hehe. Liker den best med splitten oppe fremme, slik ble den finest på meg syntes jeg. Men har tatt bilde av alle veier så klart.



Litt om bildene:

Bilde 1: nei nei nei, ikke fin slik.

Bilde 2. mannen syntes visst det er litt gøy å ta "ikke oppstilte" bilder, hehe

Bilde 3: den er grei slik, men ikke favoritt

Bilde 4: Samme vei som bilde 3, men syntes den er finere fra siden faktisk.

Bilde 5: Slik vil jeg ha den, og syntes den var finest på meg slik.

Bilde 6: samme vei som bilde 5.

1 kommentar:

  1. Åh, der var du jo ferdig! Har vært bortreist og driver og oppdaterer meg her :)
    Den var superfin på bilde 3 og 4 syns jeg! Ser ut som en herlig genser å ha på seg, kosegenser :)

    Du må absolutt være fornøyd med denne Lena ♥

    Og herlig bilde nr 2 da ;)

    Klem ♥

    SvarSlett