lørdag 15. januar 2011

..: Lue og gavelek :..

Har strikket luen til mannen som han ønsket seg, og jeg visste dere her. Han likte ikke formen på luen, og den ble litt for stor for hans smak. Men jeg syntes den ble kul! Men tok den med ned til symaskinen, sydde den litt inn, og klipte bort overskuddet. Da ble han superfornøyd!Mønsteret har jeg funnet på garnstudio.no. Garnet jeg har brukt er Spar Kjøp's Silja garn, som jeg likte veldig godt. Pinne 3,5.Stinemor har sendt meg kjempefin gave i gaveleken som jeg hadde her tidligere, tuuuusen takk!

Også må jeg bare få vise en stor kjærlighet. Og den er mellom Ida og hennes Nasse Nøff bamse:) Hun elsker å spise på nesa hans. Av alle bamsene hun har, er dette den hun velger.

8 kommentarer:

  1. Kjempefin lue!! Samboeren maser trutt om når jeg skal strikke noe til han... Kanskje dette er tingen? Han er nemlig en skikkelig luegutt:) Og nydelig bilde av tulla deres:) Her i hus er det også veldig stas å spise på bamseneser. Ingen spesielle da - hun "kysser" det hun ser:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av Ida :) :)
    Lua ble superkul. Jeg liker og at luene skal "henge" litt på guttene, men samboer nekter..hehe :) Og det er vel best vi gjør som de sier ;)

    SvarSlett
  3. Likte fargene på lua kjempegodt! Så bra at resultatet kunne fikses så mottakeren ble fornøyd til slutt! :) Mannen her har ikke ønsket seg lue enda... mulig han tror jeg har for mange prosjekter allerede! :)

    Og vi har også en liten frøken med en favorittbamse. Før spiste hun både på nese, hender og hale, men hun har blitt litt snillere med ham med tiden.

    SvarSlett
  4. Fin lue i fine farger:-) Tøft med sånne merkelapper på... hvor har du kjøpt dine?

    SvarSlett
  5. Merkelappene har jeg kjøpt på http://www.minanamnband.se/start/minanamnband/tracker/28349/NG21

    SvarSlett
  6. Kjent stil på kosebamsen der gitt!! Gutten min hadde en bamse han nesten spiste nesa av!
    Lua til M ble jo kjempefin da! Klem :)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott hue! Eg har strikka flere til mannen min og, og han er vel fornøyd. ;) Så koseleg gåve du har fått og herleg bilete av veslejenta. ;)

    SvarSlett
  8. Hvor har du kjøpt den nasse nøffen??

    SvarSlett