torsdag 6. januar 2011

..: En utfordring :..

Jeg fikk en utfordring i bloggen til Guri som jeg skal prøve så godt jeg kan å ta.
Jeg skal fortelle følgende om meg selv:
1. 4 TV-programmer jeg ser på
2. 4 ting jeg har gjort i dag
3. 4 ting på min ønskeliste
4. 4 ting jeg liker dårlig

-----------
1. Jeg er jo en skikkelig tv-slave, så og plukke ut bare 4 programmer er vanskelig, men ok da:
- Grey's Anatomy, Brothers & Sister, Boardwalk Empire, og masse programmer på animal planet bl.a. Det ble jo nesten bare serier..men pytt pytt.

2. Jeg har gjort masse idag!
- Stått opp med 3 barn, og levert to av de i bhg og SFO (mannen tok med seg tulla).
- Kommet meg på jobb etter mye snø, og skiftet til arbeidsklær.
- Kjørt analyser på jobb.
- Spist lunsj.

3. 4 ting...hmmm..vanskelig....
- det kan godt la være å komme mer snø...lei...
- ett godt liv for mine barn.
- ett godt og langt liv med min mann.
- ett godt nytt år!

4.
- alle barna man finne nå for tiden som bare er "kastet"....og pedofili...
- tidsklemmer...
- urettferdighet
- snakke i telefonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar