søndag 17. oktober 2010

..: mine første votter :..


Garn: Safirgarn fra Spar Kjøp
Pinner: Bambus sett pinner 3.5
Mønster: Spar Kjøp
Dette var gøy! Mine første votter - og det frister til flere:)!
Jeg fikk både, garn, mønster og pinner av Guri i garnvenn-pakke oktober. Og jeg må bare si at jeg har STORKOST meg! Jeg elsker garnet, pinnene er helt utrolig gode å strikke med, og mønsteret på disse vottene likte jeg virkelig godt!!!
Jeg satte på noen perler, syntes de liksom var ment for å være der ;)

11 kommentarer:

  1. Ååååå de var bare så nydelige, og det gjorde seg perfekt med perler på...

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble! Enda finere med perler!!!

    SvarSlett
  3. Kjempelekre! Og de perlene hørte bare hjemme der ja.
    Og så snill mann du har som kjøper strikkebok til deg :)

    SvarSlett
  4. Så fiiine de ble. Rett og slett vakre :-)

    SvarSlett
  5. De vottene var skikkelig fine:-)
    Perlene var liksom prikken over i-en.
    Får man kun tak i dette mønsteret på sparkjøp?

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint det ble med perlene på:) Superflotte.

    SvarSlett
  7. Finfine!! Og gratulerer, dette har jeg enda ikke begitt meg ut på:) Er helt ute av bloggverden for tiden - må skjerpe meg:) Ha ei fin uke! KLem

    SvarSlett
  8. Flotte votter! Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min - og kjempefint at du vil være med på gavelek! :-) Send meg adressen din (tihosen(at)gmail.com), så kommer gave i posten etter hvert!

    SvarSlett
  9. Nydelige votter, og så morsomt at du koste deg med strikkingen. Jeg elsker å strikke votter, men akkurat nå er jeg ikke i vottemodus :)

    SvarSlett
  10. Heisann

    Jeg kjøpte mønsteret til disse vottene på lørdag og har startet idag, men jeg får det ikke til å¨stemme...er det feil i mønsteret?
    Holder på med første fletteomg.

    SvarSlett
  11. maje76, bedre sent enn aldri eller noe, men jeg fant inegn feil i mønster:)

    SvarSlett