fredag 1. oktober 2010

..: melkebart's første "fra hodet"

Da er denne saken ferdig da:) Litt blandete følelser på hva jeg føler etter jeg har strikket denne. På en måte er jeg veldig glad for at jeg også endelig kan ta noe ut av hodet mitt. Samtidig er jeg nok ikke helt fornøyd. Og det er det som gjør meg litt trist. For jeg er en slik type som vil ha alt perfekt med en gang (desverre) og har ikke lyst til å gjøre mikkmakk for å få ting bedre - hehe. Men jeg ser at denne kunne jeg ha felt av litt mindre masker til armhulen. Den ble litt smal foran. Samtidig så syntes jeg den ble veldig søt på lille Ida prinsessa! Fletta er ikke min, men MirreVirre sin fra stafflua! Den er det som inspirerte meg til å prøve litt mitt eget.

4 kommentarer:

  1. Kjempesøt! Du skal ikke være missfornøyd med denne! Det at du ser etterpå hva du kunne gjort annerledes, er en del av det å skape selv :) Det er her de originale variantene oppstår, når vi tør å prøve!!!
    Ønsker deg riktig god helg!! Klem :)

    SvarSlett
  2. Utrolig morsom vri. Stafflue ble til staffvest, og resultatet ble bra. Man må dessuten lage noen plagg før man har en endelig mal, synes du klarte deg godt med denne... Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Du denne var lekker! Og enig med Guri, en del av skapingen er å prøve seg frem :) Og til å være en som ikke strikker utenom mønster, syns jeg du kan være stolt av deg selv!

    Klem og god helg :)

    SvarSlett
  4. Så flott den ble, og så nydelige farger!
    Har nettopp laget denne lua selv, og kjenner igjen det med boblende kreativitet når en har noe fantastisk mellom fingrene! Denne fletta gjorde noe med meg også! Utrolig kjekk!
    -OG vesten din ble jo knall, kanskje jeg får ta med meg ideen? Faktisk en liten vest jeg også tenker på, men en litt annnen vri:) -Men på pinne 5 rekker en vel å prøve både det ene og det andre?!?
    Hehe... Ønsker ei god helg.
    PS; ny blogg for meg, dette, men her kommer jeg garantert tilbake!

    SvarSlett