søndag 10. oktober 2010

..: litt av helgen :..

Når vi er alle sammen blir det litt bilder :)

I helgen har vi vært på besøk hos mammaen til Martin. Det er alltid koselig. De hadde fått ferdig nytt bad, og flere ville prøve boblebadet:) Både Ida & meg badet sammen, og Sander & Sindre sammen. Det ble tatt masse bilder av dette, men de legger jeg ikke inn her.

Men litt kos bilder av ungene:



Og noen litt mer snedige enn andre! Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel når jeg tok disse bildene av Ida på andre siden av vindusruten!


Til slutt ett bilde av guttene med nye luer, mønster og garn fra min garnvenn:) De ble skikkelig fornøyde med disse luene, og gikk inne med de i kveld:) Litt klødde de nok, men de hadde de på allikevel!:) Kos for mor det. De fikk hver sin "melkebart" lapp på også:)

1 kommentar:

  1. Så mange koselige bilder av ungene da! Og guttene ble jo riktig fine med nye luer. Da det blir kaldere i været vil nok ikke luene klø i det hele tatt, hvis de bruker dem ute vel og merke :) Klem :)

    SvarSlett