onsdag 10. oktober 2012

..: Kornblå raglangenser til 6-åringen! :..




Denne genseren begynte jeg på i august, men den har blitt litt liggende litt. Ett par dager med influensa nå, så fikk jeg den endelig ferdig! Ikke så galt at det ikke er godt for noe liksom...Så lenge hodet holder seg forholdsvis klart, klarer jeg heldigvis å strikke. Har blitt skikkelig slått ut av denne influensaen, men sitte i sofaen det klarer jeg:)
Mønster: Drops Jersey with raglan s15-11
Garn: Kornblå Karisma
Pinnenr: 4,0mm
Jeg ble veldig fornøyd, og tror mottaker også ble det:). Fargen har sønnen valgt selv! Og den passet perfekt, litt vid i halsen kanskje, men det er bare positivt for sønnen min, da stikker det ikke, og han har litt stort hode å få gensere over. Så alt i alt godt fornøyd!



7 kommentarer:

  1. Så fiiin!
    Og skikkelig tøff gutt :)
    Han kledde virkelig den flotte fargen!

    SvarSlett
  2. Åhh, den har jeg og strikket, og glemt å blogge! Må få hjem datteren fra høstferie, så blir det bilder av en rosa versjon hos meg i helga ;)

    SvarSlett
  3. Det var gutt som var fornøyd ser jeg! Ikke rart med så fin genser!

    SvarSlett
  4. Kjempefin genser og den fargen er så klar og fin! Ser ut som mottakeren var fornøyd:D

    SvarSlett
  5. Kjempefin genser til en tøff gutt :)
    God bedring :) Influensa her også,
    men satser på å bli bra til helga,
    da er det Stavern igjen :)

    SvarSlett
  6. Takk! God bedring til deg også. Blir jeg bra nok, kommer jeg til Stavern, men akkurat nå ser det litt mørkt ut....

    SvarSlett
  7. Flott genser på nydelig gutt! Satser på at kroppen har kastet ut denne influensaen nå :)

    SvarSlett