fredag 10. desember 2010

..: Pepperkakebaking og ny hals :..

På onsdag hadde vi litt pepperkakebaking her i huset. Stas for guttene og lage, og stas for jenta og spise -hehe.
Dette er faktisk første året jeg har laget pepperkaker med ungene, har hatt planer/ønsker om det i flere år, men det har aldri blitt til det. Men endelig - yay!
Tok noen bilder da:)

Også har jeg fått prøvd det nydelige garnet jeg fikk av Guri som gave. Fy søren, det er mykt og godt:) Freedom Gorgeous tror jeg det heter :) Strikket en hals til snuppa etter eget hode. Syntes den ble søt! Brukte dobbel tråd,og pinne 5.


2 kommentarer:

  1. Så herlige unger du har! Koselige bilder.

    SvarSlett
  2. Moro å bake sammen md ungene! Kos deg mens du kan; plutselig er du alene om baksten!
    Ja, er ikke det bambus-garnet herlig?! Har strikket meg skjerf av deg selv, og det er bare så herlig!!!Halsen til Ida ble jo superfin!!!!! Klem :)

    SvarSlett