torsdag 5. august 2010

..: award! :..

Herlighet, så koselig - jeg har fått en award!!! Og det av Gry-Anette som har en blogg jeg digger! Som hun sier, vi er nok innom bloggen til hverandre daglig (kremt, jeg er nok innom hennes flere ganger daglig - hehe.Allerede 2 timer etter hun gir meg award skriver jeg dette innlegget). Tusen takk Gry-Anette *smask*!

Reglene for denne awarden er: 1. Link tilbake til personen som ga deg award
2. Gi award'en videre til 7 inspirerende bloggere
3. Fortell 7 ting om deg selv.

Og velge ut 7 blogger er jo omtrent umulig! Det er jo så mange fine! Men jeg får gjøre mitt beste (Og Siren sin blogg er en av mine favoritter, men hun har allerede Gry-Anette gitt award'en til ;)) Her er de jeg gir min award til:

Guri med bloggen Hjerte GO'H Design Guri er en stor inspirasjonskilde for meg! Og vi fikk veldig fort "kontakten" via bloggene våre. Vi har aldri møtt hverandre, men sender en gang i mnd pakke til hverandre (vi er garnvenner:)).

Sommerfuglen med Sommerfuglens verden. Hun har alltid lekre prosjekter i bloggen sin, og strikker så fine ting! Jeg elsker å se på strikken i bloggen hennes!

Beate medBeates verden. Beate er en av mine barndomsvenninner. Vi har ikke mye kontakt i det daglige livet, så da er det kjekt å ha en blogg og titte innom og se hvordan hun har det. Og hun har bare den lekreste bloggen du kan tenke deg! Hun er veldig interiør-HEKTA! Og blogger om alt fra interiør til de nydelige barna sine:)

Liv med Livs hobbyblog. Når hun legger ut noe på bloggen sin er det bare eyecandy HVER GANG! Hun strikker de nydeligste sjal i de fineste farger! Og nå har hun jammen strikket ferdig ett The Great American Aran Afghan teppe! Fantastisk strikk hver gang:)

Spøt-oline med Strikketid. Forholdsvis ny blogg jeg har begynt å titte mye i! Hun har alltid nydelig strikk!

Hespetre Også en ny blogg for meg. Men veldig mye nydelig strikk. Og fin blogg. Liker spesielt godt logo'en hennes:)

Silje med Smådrops. Silje har også masse fin strikk. Og hun har nydelige Jonathan ofte som modell:) Hun var egentlig den som fikk øynene mine opp for MYK START's lillestakken først.

Så var det 7 ting om meg selv (og Gry-Anette: beklager at oppsettet mitt til denne award'en ble veeeelig lik din - hehe):

1. Jeg har 3 barn, og er gift med verdens beste.

2. Jobber om faglaborant, og er av de heldige som elsker yrket mitt!

3. Hekta på strikk (hekling og søm også), og scrapping, liker å være flittig med hendene.

4. Jeg er nok ikke av de mest tålmodige, men får også jammen ting unnagjort! Ivertfall i de fleste sammenhenger...hehe

5. Jeg liker veldig godt kunst, og også tatoveringer. Har 3 selv. Men jeg liker ikke at de syntes uten å ta av klær....så tekkelige tatoveringer er best. Ivertfall på meg selv:)

6. Jeg elsker bling-bling! jeg er veldig glad i swarovski krystaller, og alle smykker som blinger:) Mine favorittstøveletter har maaasse slike:)

7. Er som regel snill og grei. Og er veldig utadvendt, sosial og humørspreder er jeg blitt fortalt.(men innimellom kan jeg være "moody") .

1 kommentar: