fredag 8. februar 2013

..: på de dårlige dagene.... :..

....er det viktig å fokusere på de gode tingene. I mitt tilfelle idag, så har jeg slitt med kvalme i over ett døgn, og kroppen er sliten... Men så går jeg og måler og veier meg, og får en positiv overraskelse! Så da er det ikke SÅ ille at treningsøkten min til morgen idag ble spolert av kvalmen.... Tar det igjen i helgen:)!
Jeg vil holde orden på målene mine / vekten min her, så for de som ikke bryr seg, ikke les ;)
Siden 30.jan:
Midje: - 2 cm
Armstr: - 0,5 cm
Bryst: - 6 cm
Lår: - 3 cm
Hofte: - 4 cm
Vekt: - 2 kg
På strikkefronten strikker jeg for øyeblikket en nyyyydelig babyjakke nyfødtstr, i bruntoner.
Går litt smått, men fremover:-)

Bilde over her, er kjempegode proteinbarer jeg har funnet oppskrift hos Kristine Weber!

1 kommentar:

  1. God bedring, og lykke til med treningen! Det ser jo absolutt ut som om den gir resultater:)

    SvarSlett