tirsdag 24. april 2012

..: Verdens snilleste mann og garnvenn! :..

 Idag fikk jeg aprilgave av garnvennen min, og hun har sendt meg nyyyydelig garn!! Garn hun har bestilt over nettet, med kinesiske tegn vi ikke skjønner noen ting av, har hun delt med meg - hvor heldig er jeg liksom?! Det lille er mykt alpakkagarn, og det hvite er cashmere/bomull og er bare superdigg! Gleder meg så til å prøve dette! Også har hun sendt rødt Øslandsgarn, og det var veldig kjekt, for jeg har litt hvitt også, og da blir det striper - lykke!
Garnvennen min har også sendt meg krydder og en sesam-krokan bar! Spennende!!! Tusen takk - alltid fine gaver fra deg!

Ikke nok med at jeg har en super garnvenn, jeg har også verdens snilleste mann (dette visste jeg jo fra før-hihi). Han var 5 dager i New York før helgen, og hadde fått bestillingsliste fra meg på PurlSoho. Han hadde brukt masse tid for å finne butikken, og tror nok han sa noen stygge ord om garnet mitt - før han endelig fant butikken.
Og kom hjem med det lekreste garnet du kan tenke deg! Alle unntatt det første er Cascade 220, det første er Swan Island garn. Dette kommer jeg til å kose meg max med! Gleder meg.

3 kommentarer:

  1. Litt misunnelig, for her var det mye lekkert.
    Fikk selv 3.2 kilo garn fra Hillesvåg i går, så jeg er fornøyd.
    Gleder meg til å se hva det skal bli av alt garnet :-)

    SvarSlett
  2. Du er heldig som har en mann som virkelig har tatt poenget! Masse herlig garn der!!
    Glad du likte aprilpakken!

    SvarSlett
  3. Så snill mann du har som går på garnshopping for deg! Der går grensen for min mann, kan kanskje trygle meg til en parfyme el.l. fra taxfreen på flyplassen hvis han får en lapp som han kan vise dama i parfymedisken.. ;) Pass godt på den mannen!!

    SvarSlett