torsdag 5. april 2012

..: A million Stripes Loop :..



Innimellom blir noen av de mange prosjektene mine ferdigstilte:)
I går ble jeg ferdig med A Million Strips Loop
Jeg likte dette mønsteret
kjempegodt , og syntes halsen ble fin!
Jeg har strikket med
Malsen og Mor Shetland soft og to-tråds lamuld på pinne 3.
Skal ikke se bort ifra at det blir flere slike med tiden:)

Også fikk jeg testet ut noe jeg egentlig har lurt litt på, blir dette garnet virkelig mykt når det blir vasket??!! For det er litt trått å strikke med. Og det ble MYKT!:)

3 kommentarer:

  1. Det ser deilig ut det skjerfet ditt :)Ha en fin påske videre!

    SvarSlett
  2. Så fint det blir! Det havnet i køen min da jeg fant det hos Frk Snupp, og later litt i kurvene hvilke farger som skal med.

    SvarSlett
  3. Lekker! Artig med stripene - den ble kjempe fin!

    God påske,
    klem

    SvarSlett