fredag 3. juni 2011

..: Årets første dag på stranda :..

Se på denne prinsessa på stranda da:)
Morsom historie egentlig. Tirsdag kjøpte jeg gummistøvler til Ida, og min store plan var at idag på min fridag, skulle jeg ta henne med på stranda for å vasse i støvlene i vannkanten.
Idag på morgenen var solen fremme, og det ble ganske så varmt. Droppet støvlene, og tenkte at hun sikkert ikke ville gå i vannet allikevel. Hun har også vært syk i 2 dager, ettervirkninger av MMR-sprøye, med feber og prikker på kroppen, så tenkte at hun ikke orket så mye.
Trodde også at vi kom til å være så godt som alene på stranda.
Kjære vene så dum! Sommeren var i full gang idag den, og stranda var nesten full!!! Og folk badet! Gummistøvler liksom...hehe. Ida fikk av seg joggeskoene og sokkene, og vasset uti vannet hun:) Hun likte ikke så godt løs sand mellom tærne, hehe. Men hun (og jeg) storkoste os på Skjellvika idag! Gleder oss til neste gang:) Endelig er sommeren her...



2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder fra stranda - det er en fin tid nå:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av prinsessa! Ho er bare nydelig :) Og du så godt det er med sol og varme igjen! Dette har jeg venta på i hele vinter!!!
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett