torsdag 8. april 2010

kinder + melkebart = sant

2 år har gått...2 fantastiske år. Jeg hadde vel aldri trodd at kjærligheten skulle bli så stor. Dette bilde er tatt helt i begynnelsen når Martin og meg var sammen...2 år siden. Vi ble veldig fort glad i hverandre, og jeg husker fremdeles følelsen han ga meg når han var så stolt av å ha fått meg som kjæreste, og jeg var så så stolt av denne kjekke mannen jeg plutselig fikk inn i livet mitt igjen (vi gikk jo sammen i 2. og 3. klasse:)).
Tiden har gått...2 år....og jeg er til tider like forelsket...og har en dypere kjærlighet. Så dette er det forholdet jeg hele mitt liv har lett etter. Jeg er bare verdens heldigste jente!
Han har tatt til seg guttene mine med åpne armer, og er så god mot dem. Også har vi jo fått vår egen liten datter, som betyr alt for han. Jeg får tårer i øynene nå når jeg skriver, for jeg elsker min kinder så inderlig. Håper vi alltid klarer å ta vare på hevrandre slik vi har gjort disse to årene.

Gratulerer med 2-års dagen gutten min - jeg elsker deg!

2 kommentarer:

  1. Så flott sagt om mannen du elsker! Jeg blir også rørt av å lese dette! Ta godt vare på hverandre!!

    Det ligger en liten hilsen til deg på bloggen min :)

    Stor klem fra Guri

    SvarSlett
  2. Hei du!
    En award er en premie, som jeg ga deg for den fine nettsida di! Jeg blir glad av å titte innom her hos deg! Det er bare å følge anvisningene som ligger på sida mi :) Klem

    SvarSlett